#ThinkPink coroczna, październikowa akcja realizowana przez Fundację OnkoCafe razem z firmą Foodwell i Ewą Chodakowską wystartowała.
Wpisuje się ona „Breast Cancer Awarensess Month”, którego nadrzędnym celem jest propagowanie profilaktyki nowotworów piersi, wsparcie pacjentek i zapobieganie rozwojowi choroby.
#ThinkPink partnerzy akcji
Od czterech lat ambasadorką akcji #ThinkPink jest promotorka zdrowego stylu życia
– Ewa Chodakowska, a partnerem merytorycznym akcji Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej i prowadząca działalność na rzecz pacjentek onkologicznych oraz promująca diagnostykę nowotworów piersi.
Do tegorocznej akcji włączają się także laboratoria medyczne Diagnostyka, które przekażą testy do badań dla kobiet, ZbadajRaka.pl jako partner kampanii edukacyjnej oraz Omena Foundation. W ramach najnowszej edycji, 5% ze sprzedaży batonów marek Bakalland i BeRAW w październiku przeznaczonych zostanie na dalszy rozwój działalności Fundacji. Co ważne, batony, podobnie jak inne produkty firmy FoodWell oparte są na naturalnych, dobrych dla organizmu produktach. Batony będą dostępne w sprzedaży stacjonarnej i internetowej, a dzięki jednoczesnemu wykorzystaniu obydwu kanałów dystrybucji, znacząco zwiększy się kwota zebrana podczas akcji. Prawdopodobne jest, że zebrana w tej edycji kwota nawet 3-krotnie przekroczy zeszłoroczną!
Działalność OnkoCafe
Pozyskane w tym roku środki wesprą działalność Fundacji w dwóch obszarach. Przede wszystkim rozwijany będzie Klub Pacjenta, którego główną misją jest wspieranie i integrowanie pacjentek onkologicznych. Dzięki pozyskanym funduszom prowadzona będzie większa liczba spotkań, a Fundacja zapraszać będzie najwyższej klasy specjalistów, których wiedza i kompetencje w znaczący sposób pomogą podopiecznym. Będą to między innymi dietetycy, certyfikowani coachowie oraz konsultanci kryzysowi.
Zorganizowany zostanie również wyjazd integracyjny pod hasłem „Zaczynam nowe życie”, specjalnie dla pacjentek, które zakończyły już proces leczenia, a teraz wyzwaniem jest dla nich powrót do pracy zawodowej i codziennych obowiązków.
Warto dodać, że w ramach dotychczasowych działań Klubu Pacjenta Fundacji OnkoCafe, tylko w zeszłym roku przeprowadzonych zostało 100 spotkań dla pacjentów i ich bliskich,
a w działaniach Klubu aktywnie uczestniczyło ponad 200 osób, przy stale rosnącej liczbie nowych zgłoszeń.
Każda przekazana na rzecz Fundacji złotówka znajdzie swoje zastosowanie i przyczyni się
do poprawy jakości życia pacjentek onkologicznych w Polsce, co jest misją Fundacji oraz jej partnerów.
Akcja #ThinkPink potrwa do końca października.
Więcej informacji o akcji #ThinkPink: tutaj oraz o działaniach Fundacji OnkoCafe: https://onkocafe.pl/